Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2008 16:15 - Какво каза кметът на ПЛОВДИВ СЛАВЧО АТАНАСОВ ПО ПОВОД НОВОТО МНОЗИНСТВО В ОБЩИНСКИЯ СЪВЕТ?
Автор: potv Категория: Новини   
Прочетен: 1094 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2008 16:18


За пореден път и с огромен интерес научавам от медиите за коментари на политическите лидери на коалицията и десницата . По този повод трябва да заявя, че нямам никакви притеснения от евентуалната поява на нова конфигурация в местния парламент, тъй като бих работил достатъчно гъвкаво и с различно от настоящото мнозинство. Бих искал да напомня, че аз съм кмет на всички пловдивчани и никога не ме е интересувала тяхната партийна принадлежност. Защото проблемите на града нямат цвят и не се нуждаят от политическа декларативност. Като кмет винаги съм се ръководил от това мое дълбоко убеждение и правя всичко възможно цялата администрация да работи по същия принцип. Както нееднократно съм казвал, когато става дума за интереса на пловдивчани би следвало Общинският съвет да гласува по съвест, а не по команда и не по наложена от партийните интереси воля. Кметът на Пловдив е повече административна и чак след това политическа фигура. Считам също , че не е в интерес на никого управляващата коалиция да се разпада, най-малкото – не е в интерес на жителите на град Пловдив, които са дали своя глас за нея.  В този смисъл е редно всички въпроси на коалиционната политика да бъдат отнесени към ръководството на ВМРО. Аз не мога да отговарям на тях, въпреки че се гордея с членството си в тази патриотична българска организация.   Истина е, че зададох на служителите в общината доста сериозно темпо и както се вижда не всички издържат на него. Някои напуснаха, по отношение на други върви прокурорско разследване, трети се наложи да уволня. Аз също не съм удовлетворен от работата на администрацията и мисля, че имаме още за какво да работим, за да можем достойно да служим на пловдивчани. 

image




Гласувай:
0



1. анонимен - Славчо, бате, като те гледам на с...
21.08.2008 20:35
Славчо, бате, като те гледам на снимката, вземи първо си оправи перчема да не стърчи, че приличаш на някой ученик, който се е успал за даскало, а не на кмет на втория по големина град.
Що си като гръмнат бе, братле, нещо не ти стиска кметския стол май...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: potv
Категория: Новини
Прочетен: 3565240
Постинги: 2823
Коментари: 1206
Гласове: 1821
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930