Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2009 16:29 - Не стигат само мускули-трябва и акъл!
Автор: potv Категория: Новини   
Прочетен: 1097 Коментари: 2 Гласове:
0



   Перифразирах финалните думи на симпатичния дядо от познатата ви реклама на известна банка,за да илюстрирам личните си впечатления от дебата Станишев-Борисов.Няма да крия още в началото предпочитанията си към мъжагата-пожарникар за сметка за злобничко просвяткащите зад очилата очички на потомствения номенклатурчик.Но...
    Би трябвало да е ясно на щаба на Борисов,че за лов на слонове не се ходи с жилка,ас пушка голям калибър и двойнозарядни патрони!Само,че този,който е избирал"оръжията"на дебата или не е ходил войник,или/и това е по-лошото!/вече е решил,че той ще управлява България през следващите 4 години.Интелигентността на Борисовия екип се разби като морска вълна на варненския вълнолом в изпечените партийни асове на премиера -"столетницата"е водила наистина вековни битки с политически противници и знае 2 и 200 в реториката...Даже обстоятелството,че се е спряла на "ренегата"Орешарски/всички помним седесарското му минало!/е доказателство,че и в политиката,както и в любовта,забравени похвати няма...Иначе ехидността,презрителните подмятания,вметките,които често бяха в разрез с бон тона,явно бяха част от премиерското "въоръжение"-факт,който в очите на средностаистическия български избирател Иван Петров,говори доста зле за авторите им.А той,избирателят,не е халяба,който или ходи за гъби в деня на изборите,или гласува само и единствено за "нашите"...
    Притесни ме още нещо.Притесни ме като редови българин на средна възраст,видял и"сладостта"на "реалния социализъм",и"благините"на "демокрацията"./Моля за извинение за многото кавички,ама нито социализЪма ни беше социализъм,нито демокрацията ни е демокрация/(Станишев ми е ясен - момчето,чийто партньор Симеон бе възпитаван да бъде цар на българит,е обучавано да"...претвори в дела повелите на Партията/.Притесни ме Бойко Борисов.Генералът се държеше ,все едно ключът от премиерския кабинет е вече в джоба му.И тук ми се иска съвсем приятелски да му кажа няколко думи:
    -Уважаеми г-н Борисов,драги Бойко!Като по-възрастен и повече видял от теб,позволи ми да ти припомня никога да не казваш "Хоп!",преди да скочиш!Защото нито ти,нито щаба ти,нито хората ти по градове,села и паланки,не знаете какво се мъти в главата на споменатия по-горе Иван Петров...
     И защото,и в политиката не стигат само мускули,трябва и акъл!
      Любомил Лазаров


Тагове:   мускули,


Гласувай:
0



1. анонимен - интересна трактовка
25.03.2009 19:48
изненадан съм,че г-н Лазаров прави опит за политически коментар.Не бях го виждала в това му амплоа,но коментарът му ми хареса.Дано продължи,защото не мисля,че това е запазена територия за кресливите Русков и Апостолов!
цитирай
2. анонимен - И аз съм изненадан прави опит за п...
25.03.2009 21:49
И аз съм изненадан прави опит за политически коментар.Ама наистина е опит.И....не ми хареса.Но нека да продължи.Но нека да продължат и Русков и Апостолов.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: potv
Категория: Новини
Прочетен: 3567250
Постинги: 2823
Коментари: 1206
Гласове: 1821
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930