Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2008 09:49 - СЕКС, ЛЪЖИ И ТЕЛЕВИЗИЯ 3– НЕЩО СТАВА С АНИ И ТОНИ
Автор: potv Категория: Новини   
Прочетен: 1072 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.08.2008 11:45


 

По желание на зрители публикуваме сценария на историята, около която се върти всичко в новата рубрика на "Секс, лъжи и телевизия". Днес подготвихме третата серия - първо като текст, а в края и на видеофайл. Първа и втора търсете в постингите от 27.08
И така - нещо става с Ани и Тони. След усещанто, че в интернет се е родила една искрена любов и след първата среща, която завърши с минимални разочарования, двамата престават да се срещат. Макар всяка нощ да са заедно. На Тони му харесва виртуалния секс, изглежда и тя свиква с него.
Между другото една анкета сред канадски студенти показва, че над 80 % от анкетираните се занимават са опитвали виртуален секс. Какво е това - мода, перверзия или добра възможност за бърз и безопасен секс. Един шанс за свитите, непривлекателните, инвалидите?
Дали обаче добрият виртуален секс може и да се продава?
Следете "Секс, въжи и телевизия".
Предишните серии са вече публикувани в блога, а четвърта серия може да гледате в събота от 21.10 и в неделя от 10.50.
Очакваме и вашите коментари, както и мнения за продължението на историята.

 

 

РАЗГОВОР С АНА:

- И как мина първата среща?

 - Втората

-Първата насаме.

- Нормално.

 -Какво означава  нормално?

- Подробности ли искаш?

-Любопитен

- Страхотен секс. Нали няма да ме покажеш по телевизията?

- Естествено.

 

РАЗГОВОР С ТОНИ:

ТОЙ – Сексът? Бива. Секс като секс.

-         Май не си възхитен?

-         Аз питам ли те ти как го правиш?

 

 

 

 РАЗГОВОР С АНА

 -Сега виждате ли се често?

- Сравнително рядко.

- Да не би да ти мина меракът?

- Напротив. Но при моето положение…Компенсираме с виртуален секс.

 

 

РАЗГОВОР С ТОНИ:

– Срещаме се по-рядко, но почти всяка нощ сме заедно.

-         Разбрах. На това му викат виртуален секс.Тя добра ли е…щях да кажа в леглото. Пред камерата на компютъра –имам предвид.

-         Уча я. То си е цяла наука. Който го умее, остава под пари.

 

РАЗГОВОР С АНА

- Виртуален секс? Как се прави?

- Хайде, не се прави на наивен. Много добре знаеш.

- Добре де, разкажи как се прави. Как се прави по-принцип – все едно, че ти нямаш нищо общо с това.

- Ами…издебваш, когато половинката го няма вкъщи…или спи дълбоко…Партньорът трябва да е свободен и да не бърза…Първо пускаме скайпа….малко си говорим…след това си правим комплименти за …някои части на тялото…след това с камерата си ги…илюстрираме думите…Най- хубаво е когато той се моли..”Свали камерата..малко по-надолу…След това показваме..Хайде стига вече.

- Какво показвате – свърши поне.

- Ами как свършваме.

- Ама вие и свършвате? Виртуално или наистина.

- Важното е да изглежда наистина. Ама то и в другия секс е така.

 

 

РАЗГОВОР С ТОНИ

 – Това е по-трудно от истинския секс. Някъде бях чел, че жената е като цигулка – за да изкараш добър звук, трябва да знаеш как да я докосваш. А тук даже не можеш да я докоснеш. Трябва да изкараш добър звук с още по-добър звук – ако мога така да се изразя.

 

РАЗГОВОР С АНА

- И това по-хубаво ли е от истинския секс?

- Във всеки случай е по-безопасно. Във всяко отношение.

- А не могат ли да те хванат?

- Могат. Важното е да бъдеш тих – когато не си сам вкъщи. Да си на слушалки. И да почистваш компютъра след това – навсякъде .Да изтриеш всички следи. Но и чистенето тук е …виртуално.

- А той след като не е семеен ..и е мъж, не му се иска ли ..да те докосва наистина.

- Не знам. Имам чувството, че виртуалният секс го възбужда повече…Чувства се по-освободен. Докато там, в квартирата на моята приятелка, беше някак си…срамежлив.

Докато във виртуалния секс е невероятно опитен. Имам чувството, че цял живот го е правил…Направо ме подлудява…И страшно се радва после…

 

 

РАЗГОВОР С ТОНИ

 - НЯКОЙ ПЪТ МИ СТАВА…МЪЧНО. ЧЕ АЗ СЪБУДИХ В НЕЯ ТОЛКОВА НЕЩА, А ДРУГИ ЩЕ СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ ТОВА.

- Едва ли ще прави виртуален секс с мъжа си.

- Тя няма да спре дотук.

 

 

РАЗГОВОР С АНА

 - Иначе как се проявява – като лошо момче или…

- Това е поза – лошото момче. Иначе е даже романтичен. Малко ревнив...Немалко- ако трябва да бъда искрена.

- Как ревнив? Нали рядко се виждате.

- То си има интернетска ревност.

- Какво е това? Ревност аз знам – когато те следят дали се виждаш с друг, дали се споглеждаш с друг, дали…

- Ами то е същото, но става по друг начин.

- Я кажи

- Не, не искам. Не съм сигурна.

- Хайде сега, възбуди любопитството ми…Във всеки случай не може да влезе у вас и да ти провери пощата…

-….Имам чувството, че влиза…Не у нас…но в пощата. Или е мъжът ми…но той изобщо не е ревнив…И още нещо..не съм сигурен, но го усещам…Той ме изпитва. Преди да станем близки, аз си чатих с разни хора, сега престанах – заради него. Но той изпозлзва техните имена и се опитва от тяхно име да ме ухажва. Иска да провери как ще реагирам.

 

РАЗГОВОР С ТОНИ

– Ревнив ли си?

- По-точно – не обичам да ме лъжат.

- Опитваш ли се да разбереш дали те лъже

- Професионална тайна.

 

 

РАЗГОВОР С АНА

.- А ти как разбра?

-. Ами и аз пазя файловете с първите ни разговори. Скрила съм ги дълбоко.

И открих някои негови любими реплики – например, че обичал да „потъва в себе си и в тъмното”…Открих ги и подписани с други имена. Аз толкова го опознах, че го разкривам по стила, по реакцията

- А не го ли попита директно? Той ли е това или не е той?

- Още не. НО ЩЕ ДОЙДЕ ВРЕМЕТО НА ВЪПРОСИТЕ. /леко заканително/

 

 

 





Тагове:   телевизия,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: potv
Категория: Новини
Прочетен: 3550553
Постинги: 2823
Коментари: 1206
Гласове: 1821
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031