Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2009 08:43 - Рапорт от сержант Нейчев до Министър Миков
Автор: potv Категория: Новини   
Прочетен: 2088 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 31.05.2009 08:50



                         УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МИНИСТЪР НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ,

С тези няколко реда искам да изчистя калта, която медиите хвърлиха върху българската полиция. Появиха се клевети, че между нас имало хора, които се били възмутили от скромното тържество - дарителска акция, която се проведе в петък вечер в "Континентал Плаза".
Аз бях един от охраняващите събитието и мога да кажа, че не е имало никакви такива настроения.
Мен винаги са ме пращали там, където е от особена важност да има порядък.
Дадох всичко от себе си, когато охранявах госпожата на един предишен министър, за да може да се пече на брега на Панчаревското езере спокойно, охранявал съм една среща на басейна "Спартак" на един друг министър, охранявал съм и ще охранявам всички банкети, на които ме изпрати началството.
Винаги съм бил на най-трудните места, много нещо съм видял и винаги съм си мълчал.
За мене беше чест да осигуря спокойното прекарване на любимите ми началници в петък вечер, а също така да видя на живо как влизат и излизат хора, за които четем само по вестниците. Аз специално взех автограф от Мирослав Илич и от Стоичков и децата много се зарадваха.
В интерес на истината обаче имаше един изолиран случай на недоволство. Става дума за сержант Станоев, наш колега, който още със застъпването на смяна каза, че е много гладен. Потърси в района нещо за хапване, но се оказа, че заради траура всичко е затворено. Даже Ахмед на дюнера, който иначе работи денонощно и ни обслужва с отстъпка, беше затворил. И той решил да уважи траура.
Та сержант Станоев, гладен като вълк, както гледаше през витрината как гостите  ядат и пият, се изпусна по едно време и каза: "Ех, тяхната мама, да имах един калашник, да ги започна подред и ще видиш как ще се оправи България."
Това беше всичко. Как са разбрали медиите за изцепката на сержант Станоев, не е моя работа. Иначе при нас всичко е наред. Само дето още чакаме да ни вдигнете заплатите. Ако не на всички, то поне моята.

Рапорт даден
Сержант Нейчев




Тагове:   Миков,


Гласувай:
0



1. анонимен - Военен съд за сержант Станоев
31.05.2009 10:14
На основание доноса / рапорта / на сержант Нейчев да се самосезира военната прокуратура и сержант Станоев - на съд ! Сержант Нейчев - за награда. Може и със "Стара планина" .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: potv
Категория: Новини
Прочетен: 3567413
Постинги: 2823
Коментари: 1206
Гласове: 1821
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930