Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2008 12:46 - Говедата и ние - начин на съвместно съществуване
Автор: potv Категория: Новини   
Прочетен: 609 Коментари: 0 Гласове:
0




   В снощния "ТВ ОМБУДСМАН"разказът на една жена по телефона едва не ме извади от кожата.Обикновено се опитвам да се правя на възпитан мъж на средна възраст,но този път бях на път да се изложа"ефирно".С две думи-жената е с нарушено зрение,с бял бастун,и с още няколко наказани като нея от съдбата болни и възрастни хора,прави опит да се качи в автобус№ 11.И започва страшното!С куп ругатни върху тях се нахвърлят шофьорът и кондуктора,най-меките от които са:"Къде сте тръгнали,кьорчовци?","Писна ни да храним пенсионери...","Що не си стоите вкъщи?!"и пр.и пр.
   Банално,ще кажете,традиционна гавра на две двукраки говеда с беззащитни старици.И ще сте прави.Само,гдето на мен лично взе да ми идва малко п повече!Пияна свиня на струващ стотици хиляди лева джип гази майка с дете на пешеходна пътека - ние казваме:"Ами,мощна му е машината...".Пичлеме шамари учителката си - ние казваме:"Детето има пропуски в домашното възпитание..."Полуидиот гърми от упор събутилника си с пищов - ние казваме:"Брех,тази демокрация ни изяде главите..." Стоп! Демокрация ли?! Ами случайно да знаете,че при подобни произволно споменати случки като горните,в най-великата в света демокрация - Америка,въпросното говедо ще го затворят за дълго на топло,а в отделни случаи и ще изгубят ключа от килията...

   Загорча ми най-вече от друго-според жената на телефона,от цял автобус един-единствен човек ги е защитил -останалите е те гракнали срещу беззащитнети старици.Що за говеда ни превърнаха за тези двайсетина години?! Толкова ли хванаха мазол сърцата и умовете ни ?! Или просто и ние се превръщаме в говеда,за да реализираме иначе противния ни по този начин опит за съвместно съществуване...Този път - без мен! Вие - както искате...



Тагове:   начин,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: potv
Категория: Новини
Прочетен: 3569674
Постинги: 2823
Коментари: 1206
Гласове: 1821
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930