Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2008 15:06 - Тежка простотия - Биг Брадър е в нас...
Автор: potv Категория: Новини   
Прочетен: 2292 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     Снощи се напънах и изгледах финала на "Биг Брадър".Не съм дотам силен мъж и не си наложих да гледам включванията от три месеца насам.Но и това,което видях снощи ми стигаше.Та дори ми артиса!
      Редом до финната Патрашкова бе относително умереният арменец Халваджиян.Дотук добре.Кошмарът започваше отсреща.Злобно женище с хлепнали уши бе контра на всичко и на всички,белким още някои телевизия я покани на гости.Иначе,когато шопчето Жорко,отмъкнал 300-те бона/спастрени от есемесите на халябите,гласували за този или онзи/заяви,че ще инвестира парите в изкуство,споменатото женище Ива Николова подскочи:"Стига!Повече изкуство не ни трябва!"Ало,каката от габровските колиби - коя си ти,та определяш кой с какво да се занимава?! До нея бе проснал сланини свинеподобен Хомо,за Сапиенс не съм сигурен,наричащ себе си Мон дьо.О,мон дьо,и той,завалията,взимаше отношение по проблемите,мяташе очички към водещия ,пъхтеше в знак на неодобрение.Мила родна картинка!

      Малко в повече ми дойде,когато португалското цигане заля с кисело мляко Миленчо.И последният трябваше да хихика и да му стиска ръката в знак на примирие Търпимост-етническа,верска,европейска,кво да прайш!!!Сетне шопчето Жорко мачкал бая време циганчето Таня,изпотен от изпитата водка гушна пачките,без да дочака Биг Брадър да го покани да си ги вземе За сметка на това пияната шуменка от Варна Наталия метна трибагреника ни като шал,залитна към микрофона и каза,че обича Майка България.Финал!
       Гнусничко!В останалото време народът мяткаше по лев и двайсет за есемес с надеждата,че победителят ще делне наградата си с него.Какво пък - някому и тази радост може да дойде на главата...В устатата ми ,обаче,остана кофти вкус- дотам я докарахме,да се радваме на подобни зрелища,да ни кефят примати като шуменеца Дениславчо,ревнал при изгонването:"Обичам ВА",а чалгарката му Немска да мята огнени погледи към омразната Иванина...

      Чест е за мен,че работя в телевизия,в която не се предвижда подобно"грандиозно шоу"Но ми се иска да ви препоръчам лек срещу онова,което гледахме снощи.Защото Биг Брадър и отрочетата ми май са в нас.Боже,пази България!
       Любомил Лазаров,



Тагове:   НАС,


Гласувай:
0



1. lubara - Глупост и пошлост , не искам повече да коментирам .
15.12.2008 18:13
Толкова е жалко , че и способни люде се занимават с тези низши страсти . Не че човек не бива завладяван от тях понякога . Но той не ги изкарва наяве и се стреми да ги потуши и ограничи в себе си . А тук всичко това е наобратно .
Гнусно и жалко !
цитирай
2. nymphie - Простотията "Биг Брадър"
15.12.2008 19:04
Най-накрая краят на тази простотия е факт..Срам ме е, но ще си призная,че гледах на живо нагласената история..Симпатичната, но леко куха Соня Немска доказа, че е става само за чалгийка..О горката, направо ми е жал за нея..
цитирай
3. flyco - :)
15.12.2008 19:17
Аз пък не се напъвах снощи. Въобще не го гледах.
цитирай
4. an200 - Аз също не го гледах.
15.12.2008 19:34
Спестих си "класата" на водещи и участници.
Жалко наистина.Но е логичен резултат ...
цитирай
5. miramax - ами и аз се напънах,но го изгледах
15.12.2008 19:37
на всички пък и на себе си казвам,че отстрани е лесно да коментираш,когато си вътре при всички случаи падаш под общоприетите норми,едни се депресират,други яко изпростяват,трети са насират
точно както си е и навън,ама никой не си признава
няма човек,който да не разпознава близък или колега в някой от участващите,неминуемо е
иначе Жорко е гола вода милия,толкова нагласено спечели,че няма и накъде,ба си победителя прегазил "ценностите си"
цитирай
6. анонимен - язък че телевизията е национална
21.12.2008 14:14
Язък че Нова телевизия се пише национална, но от предаване на предаване ще стане гнездо на простащината. С този "Биг Брадар" се потвържда-ват думите ми.Ето фактите: на какво ни учи или ни показва доброто и служещо за пример поведение на учстниците - дали с крясъците, с оргиите и вулгаризмите които понякой път заглушавахте но се подразбират, дали с пианските истории или с историите на участниците,непрекъснатите разговори за секс а да не говорим за опазване на имуществото което някои от участниците ни си е представял и на сън. Какво да кажем и за "опонентите и подръжнците" - това са най-некултурните и не възпитани българи пробиващи си път към малкия екран с простотията си и нахалството. НО НИЕ "ПРОСТИТЕ "БЪЛГАРИ СИ КАЗ-ВАМЕ - ТАКИВА СА СЦЕНАРИСТИТЕ,РЕЖИСЬОРИТЕ И НАЙ-ВЕЧЕ ПРОДУЦЕНТИЕ ИЗПИРАЩИ НЕЧИЙ ПАРИ И НАЛАГАЩИ ПРОСТОТИЯТА НА ПОКАЗ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: potv
Категория: Новини
Прочетен: 3569178
Постинги: 2823
Коментари: 1206
Гласове: 1821
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930